środa, 19 sierpnia 2015

Moje pierwsze Candy - czyli małe przyjemności dla Was:)

Miało być jutro ale jest dziś..:)
Dreszczyk emocji nie odstępuję mnie na krok... Moje pierwsze candy na blogu.
Be Happy istnieje od ponad dwóch lat jednak nigdy wcześniej się na nie, nie odważyłam. 
Mam nadzieję, że nagrody Wam się spodobają i z chęcią weźmiecie udział w zabawie. 
A nagrodami są: Foremki - kwiatuszek od maleńkiego do największego jest ich 6 sztuk, świeczuszki o zapachu wanilii idealne na coraz to dłuższe i chłodniejsze wieczory, szklany pojemnik na cytrynkę oraz piękna, drewniana w stylu shabby chic skrzyneczka, którą można wykorzystać np.w kuchni, łazience, na wszelakie przybory, biżuterie i co tam sobie jeszcze innego wymyślicie:)
 
Zapraszam Was bardzo serdecznie na moje pierwsze candy:)
Należy:
-Pozostawić komentarz pod postem
-Będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz do listy osób obserwujących mojego bloga:)
-Będzie mi jeszcze milej jeśli zamieścisz podlinkowany banerek (pierwsze zdjęcie)do mojego candy na swoim blogu:)
(jeśli nie posiadasz bloga, ten podpunkt Cię nie obowiązuje:))

Pamiętajcie zabawa potrwa do 05 września:)

Powodzenia:) 


A tak już na zakończenie mała zapowiedź kolejnego posta... wracam do szycia, szmatki wyszarpane w ciucholandzie, chciałabym z nich wyczarować coś dla pewnej, małej dziewczynki...
... Czy mi się uda? Zobaczymy następnym razem...:)
Ściskam Was:)
Patrycja

43 komentarze:

  1. zapisuję się jako pierwsza :) mam taki pojemnik na cytrynkę, ale jak wygram będę miała dwa :) patrz jak to czas szybko leci, już dwa lata, a ja doskonale pamiętam dzień kiedy do mnie napisałaś i kiedy zaczynałaś blogować :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuje się na Candy rzecz jasna;) A zapiszczałam bo zobaczyłam różowy materiał w kratkę; ) Ajjjjjjjj zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy I życzę kolejnych ☺ Zapisuję się do zabawy ☺
    Pozdrawiam Agnieszka Szymanska25@WP.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ,jestem nową podglądaczką, zapisuje sie do zabawy.
    barabara.w@interia.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką chęcią się zapisuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chrapkę na foremki więc staję w kolejce :))
    gratuluję rocznicy i życzę kolejnych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam do obserwujących :)
    i wyciągam łapkę po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :)
    Banerek zamieściłam na pasku bocznym mojego bloga-http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj :) Jestem ciekawa co tam wyczarujesz ze szmatek :)
    Na Candy z chęcią się zapisuję i zabieram banerek na swojego bloga. Często kupuję cytrynę, ale o tym zapominam i potem wyrzucam, bo zakopie ją gdzieś w koszyku albo w lodówce, więc taki pojemniczek byłby dla niej wybawieniem :) Skrzyneczka, w stylu shabby to zawsze mi się na coś przyda :))
    Pozdrawiam serdecznie, wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki szklany klosz może być również na różnej maści ozdoby:) cukierasy przygotowałaś bardzo fajne, więc chętnie się do zabawy przyłączam. Przy okazji zapraszam do siebie również na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przyłączam się do zabawy.
    A materiały upolowałaś piękne. Czekam z niecierpliwością na co je przerobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bawię się z Wami.

    Baner zabieram, a pozdrowionka zostawiam :)

    Basia - http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeglądam sobie Twój blog i czuję się jak u siebie w domu... miło, rodzinnie, cieplutko... cudowna atmosfera... czuć, że jesteś przesympatyczną osóbką... Koniecznie tu zostaję!!!
    Z wielką przyjemnością zapiszę się na CANDY:)
    I powodzenia przy maszynie:)
    wspaniałęgo, twórczego weekendu:)
    moc uścisków:)
    Natalia z Waniliowy, Lawendowy, Biały...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wskakuje i się zapisuję :-) z wielką przyjemnością :-) Ja też lubię wyczarować coś z tkaninek :-) Uściski wielkie :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzecz jasna zapisuje się również; )materiały super i pewnie za grosze :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Z prawdziwą przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie :))
    Banerek już wylądował na moim blogu.
    Uściski serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie ustawiam się w kolejce i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, zapisuję się, ciekawa jestem czarów z materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne prezenty dla nas przygotowałaś :) Biorę udział a baner wisi o tu ---> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj :-)
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie!
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja z chęcią dołączę do zabawy bo prezenty wspaniałe . Zabieram banerek i zostawiam życzenia kolejnych twórczych lat.

    OdpowiedzUsuń
  22. Patrycjo, z miłą chęcią biorę udział w zabawie i grzecznie ustawiam się w kolejce :)
    Powodzenia w szyciu....same chęci i zapał to już ponad połowa sukcesu :) Życzę Ci dużo kreatywności i czekam na efekty :) pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie wezmę udział w zabawie:-) i pozostanę u Ciebie, jako stały bywalec:-)
    Teraz sobie pozwiedzam i popatrzę :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy ;) i lecę umieścić banerek.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj:)Przecudne candy zorganizowalas a poza tym masz sliczne szmatki i juz nie moge sie doczekac kolejnego posta:)A na rozdawajke chetnie sie zapisze jak mozna.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chetnie wezmę udział w zabawie.. Często zaglądam w Twoje progi i lubię tu być...
    Pozdrawiam
    Babaga
    detlew@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. kochana kolejnych owocnych lat na blogu Ci życzę :)
    Z ogromną przyjemnością zapisuje się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki:)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja to już mam pomysł na pudełko i pojemnik na cytrynę ;) staję w kolejce :)
    Banerek na www.fiolkowewzgorze.blogspot.com
    Buźka
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniałe prezenty przygotowałas :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią się zapiszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce i czekam na wyniki.
    Pozdrawiam Magda
    mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. jeśli można ustawiam się w kolejce chętnych do przygarnięcia tych cudnych prezentów. pozdrowienia serdeczne Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością ustawiam się po te wspaniałości. Najbardziej podoba mi się skrzyneczka. :) Banerek już wisi, obserwować będę. No i zapraszam do siebie.
    A swoją drogą super zakupy poczyniłaś. Małym kosztem można stworzyć coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej jakie nagrody świetne! Oczywiście chętnie się zapisuję :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Szybciutko ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się w kolejce http://uoliuoli.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudne nagrody dlatego też chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja również z wielką chęcią wezmę udział w zabawie!!!
    Cudne nagrody!!!
    Strasznie mi się podobają!!!
    Pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń